7. februar 2013

Nib-utfordring KONTRASTER

Til bursdagen min i  januar fikk jeg et Canon EOS 5D MarkII av min kjære mann!
Jeg trodde jeg hadde et ok kamera fra før i mitt Panasonic LUMIX G2.....
Så feil kan man ta hehe .....
Som jeg koser meg med å sette meg inn i mitt nye kamera 
og ikke minst digg er det å se hvor mye finere bildene blir. 
Jeg er heeeeelt i begynnelsen av et nyvegynner stadie når det
kommer til foto. Men jeg er helt hekta og har planer om å gi 
mer plass til denne nye hobbyen min fremover. 
Et nytt kamera gjorde ikke interessen mindre det er sikker. Foto er gøy!
Så det var ekstra gøy å style og knipse bilder til Nibs utfordring denne gangen ;-)
Håper det faller i smak :-))))


Ada Sofies rom blir mitt bidrag til Nibs utfordring "KONTRASTER"!
Rommet hennes viser tydelig at det bor ei lita jente her som er på vei til å bli ei stor jente.
I sitt niende leverår er hun bare, men jeg ser stadig nykk av en tenåringsjente 
i både henne og hvordan hun vil ha det på rommet sitt.
En blanding av det barnlig søte, glam, vintage og romantikk.
Ei søt kaninlampe.
En glitrende paljettpute.
Ei elegant gammel seng....
som vi ikke klarer å bestemme oss for om vi skal male?
Myke blonder og søte pasteller.
Kontraster i fleng.



Har du lyst til å se flere flotte bidrag til  Nibs utfordring nå i februar så klikker du HER!

12 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Yes Hilde...dette bidraget likte jeg veldig - nyyydelige bilder og det du skriver kjenner jeg så godt igjen.En dag skal alt være så kult og tøft...en annen dag lekes det med Barbie og Pet Shop.En spennende alder!
Rommet er helt nydelig...vet du hva....tror faktisk ikke jeg hadde malt sengen,den var virkelig flott som den er.Masse lykke til i utfordringen...selv fikk jeg endelig inspirasjon til akkurat hva jeg skulle ta bilde av,så i morgen blir det bidrag nummer to på meg:)
Toveklem:)

Maya: sa...

Jeg måtte bare inn å se på det øverste bildet, fint! Liker kontrasten mellom set lilla og treverket. Lykke til!

Hulda sa...

Så lekker seng, nydelig sengetøy du har redd opp med også. Søt kanin på nattbordet. :)

Blåbærtua sa...

Har du sett premien for vinneren,wow seier eg bare du må inn å sjekke på NIB:)
Så utrulig flott bidrag knallfine seng og så med dei fine lilla fargene knallbra og eit flott bidrag!
Ønsker deg ein fine kveld!her er eg utslitt etter å ha sykla i kulden for å hente minstemor,hihi var litt lengre å sykle enn eg hadde trudd men får jo tid til å sjå alle dei vanvittig vakre husa på veien,spesielt et som såg ut som eg herskapshus med masse gammeldagse vindu,ååå den som kunne ha flytta inn der,hihi de såg sikkert at eg såg veldig på huset men men lenge siden eg har sett nydeligere hus:))

Klem fra Lillian

ved siden av sa...

Så herlig! Dette var bare skjønt - digger senga! og med lilla, hvitt og sort var det helt lekkert!
Lykke til:)
klem nina

Sannes verden sa...

Elsker (og ønsker meg) den kaninen!
Utrolig fine bilder! Og ikke mal sengen, den var jo bare nydelig fin!
Ha en finfin torsdag.
Sanne.

Har en drøm... sa...

Nydelig bidrag ♥
Der så det godt ut og ta en nap:))

Hildemor sa...

lekkert bidrag hilde:),
Syns det var kjempefint med sengen som den er:).
Digger tapeten.
Klem

Kikkis planet sa...

Nydelig! Kamera har mye å si på bildekvaliteten - dette var flotte bilder!

KriStyle sa...

Kjempe fine bilder, lykke til :)

Klem Kristin

mali-mo sa...

Utrolig fint dette rommet, nydelige farger!!!

mali-mo sa...

...ikke mal sengen!!!!!