5. februar 2013

Lazy lunch - lazy day

  

En skikkelig lat tirsdag her i hus.
Klær burde vært brettet.
Oppvaskmaskinen burde tømmes.
Støvsugeren burde virkelig vært i sving.
Leker burde funnet veien ned på barnerommene.
Men her sitter jeg....
Koser meg med siste kanelsnurren fra helgas bakst.
Nyter en varm kopp eple og kanel te.
Utforsker mitt nye kamera.
Tar bilder av lunsjen min.
Synes egentlig lunsjen min tar seg godt ut på bilde, 
tenker jeg mens jeg åpner bildene på Macn.
Rett og slett vært et blogginnlegg.
Selv om det var så mye annet jeg egentlig burde gjøre.....


Livet er fullt av burde-burde....
Av og til så må man bare drite i allt 
og bare nyte dagen akkurat slik man selv vil.
Slik en dag tar jeg meg i dag!
Så får oppvask være oppvask og klesvask være klesvak!
I dag gjør jeg akkurat det som passer meg!

Kanskje tar du også deg slike fridager inni mellom!?

7 kommentarer:

My Dream sa...

KOs deg m å ver lazy, huset roper på meg og... eller, ihvertfall klesvasken... ler... men jeg orker ikke, gutta er i bhg for første gang på 2 uker, så jeg og lillemor koser oss.... deilig!!!

Nydelige bilder.... fikk lyst på noe godt!!

Klems Diana.

Har en drøm... sa...

Det er mye man burde, burde... men på en tirsdag er det mye hyggeliere og ta bilder av boller, hihi:))
Flotte bilder, og fristende bakst ♥

Petra K. sa...

yam-yam...lecker ♥
LG Petra

Anonym sa...

Deilig å være lat av og til :) fin dag til deg. Hilsen Linn.

Marianne på landet sa...

Høres ut som en DEILIG dag!! Godt å la plikter være plikter innimellom og bare gjøre det en har lyst å gjøre... tross alt ikke ofte en får muligheten (/samvittighet) til å gjøre det.. men pytt pytt...oppvaskemaskinen går ingen sted ;)
Så er det jo viktig å lære kameraet å kjenne.. :)

Fortsatt fin tirsdag til deg :)

Marianne

Blåbærtua sa...

Hihi veit du det høres heilt fint ut og eg synest det er møkje bedre å lese alt du skulle gjort men at eg ser nydelige bilder ,det like me for når eg såg bilder fra den bloggen som er så i vinden nå så blei eg litt kvalm og uvel...hadde ikkje klart å levd sån,hihi jaja!og eg trur det ser flott ut hos deg uansett eg:))

Fine kveld til skjønne deg!
Klem fra Lillian

Marthine sa...

Nam! det så godt ut <3