23. januar 2013

NIBs utfordring: VIS OSS DIN TV

Nib utfordrer oss til å vise frem tvn vår.
Her er vår tv-zone ;-)
Jeg må innrømme at vi faktisk buker denne delen av stua hehe.
Spesielt etter ungene er lagt og dagens ryddeøkt er unnagjort.
Da slenger jeg meg på sofaen og kobler helt av foran denne store svarte skjermen.
Det er det den duger best til - Tvn, å få meg til å koble helt av.


Så her sitter vi og koser oss.
Gjerne med sjokolade i skålen og te i koppen.

Vil du se flere fine tv-løsninger så se her!

12 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Rent og fint uttrykk -akkurat slik vi liker det ;)
Lykke til!
Klem May Helen

Carine sa...

Herlig! LIkte Tv-benken :) Og ellers superfin Tv-stue. Jammen meg fint at TV ikke lenger er en stor klump, men mer som et smalt bilde på veggen :)

Ha en fin uke :)

Har en drøm... sa...

Der så det godt ut og slappe av ja:)
Bruker sofa og tv om kveldene jeg og, kjempe avslappende er det:)

Så stilrent og flott hos dere, og med skjulte ledninger og alle bokser og ting... Kjempefint ♥

lillpastill sa...

Å så stilig dere har det!
Tøft bidrag - tvi tvi i utfordringen :) Dette var en tv-krok jeg med glede kunne kost meg i.. LEKKERT!

Fortsat fin dag til deg :)

Annfrid sa...

Love it! Rent og fint akkurat slik jeg liker det. Nydelige farger:-)

Klem Annfrid

Anonym sa...

kjempefint:)lure og på ka da superfina golve dåkas heite?

Heims verden sa...

Kjempefin tvkrok:) Hvilken radio/cd-greie er det du har? Den var fiiiin:D

Blåbærtua sa...

Nydelig tvkrok,lyst og lekkert:)
God natt til skjønne deg!
Klem

Le Trung Thanh sa...

Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
--------------------------------
Thanh Le - HomeDesignLove.Com
http://www.homedesignlove.com

Petra K. sa...

eine wunderschöne Seite hast Du, ganz ganz toll !
Liebe Grüße Petra

Anonym sa...

Nydelig ;) hva heter den grå fargen?

Kristine Marie sa...

Kjempefint! :-)

Hvordan har du gjemt ledningene til tv'en?? :-)