3. januar 2013

Når ble du så stor jenta mi....

Før jeg fikk barn syntes jeg tiden gikk sakte.
Etter jeg ble mamma strekker ikke tiden til og årene flyr av sted!
Så alt for fort har årene gått synes jeg.
 Men for noen fantastiske år det har vært! 
Det er visst sant som det sies.
Tiden går fort når man er i godt selskap.
Heldigvis har jeg forhåpentligvis
maaaange fine år foran meg sammen med
blandt annet denne nydelige jenta mi.
Tredjeklassingen min som er superhappy når hun får
låne iPhonen min for å sende melding til sin venninne.
Fine jenta mi som matchet skinnstolen i stua så godt der hun satt,
at jeg bare måtte knipse noen bilder av henne der og da.
Genseren har hun selv kjøpt med et gavekort hun fikk til jul.
Fargene kledde henne vrkelig.
Vi har ikke alltid lik smak jeg og henne når det kommer til klær,
men denne genseren falt vi for begge to :-)
Genseren er kjøpt på H&M.

    
  
  

Ett nytt år ligger foran oss.
Et nytt år hvor mitt viktigste nyttårsforsett er å være enda mer til stede for mine barn.
På alle plan. Leke, lytte, bake, motivere, vise omsorg......
Vi leker alt for lite. Lek er gøy, også for voksne :-)

Vel det ble et innlegg om alt og ingenting hehe....
(som jeg bare måtte redigere litt.... )
Håper det nye året har gitt deg mange fine øyeblikk allerede!

2 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så nydelig jente i fineste genseren,det med å være enig med klær er ikkje alltid lett,har ei på 10 som godtar alt eg kommer med,jobber på ein barneklesbutikk der me selger merkeklær så blir mest handla der,men er frista til å handle på H&M og,så litt blir det der og:)

Herlig med et nytt år,med nye muligheter og alt:)

Fine dag til deg!
Klemmer fra Lillian

Marlene sa...

Herlige bilder av ei nydelig jente med kjempefin genser. Det er sant som du sier, tiden flyr i godt lag. Tenkte spesielt på d da eldstemann begynte på skolen i høst.. :)

Håper du har en fin torsdag. Klem