10. januar 2013

Happy Birthday Agathe

I dag fyller minste snuppa mi hele 4 år!
Denne dagen har hun gledet seg til i et halvt år nå,
og endelig er dagen her!!!
Hun ble gjort stas på, som vi pleier ved bursdager her hjemme,
med frokost, sang og gaver på senga. Gjett om det var ei som kvikna raskt til hehe.
Fireåringen vår er bare så full av liv og gjør hverdagen i dette huset langt fra kjedelig!


Tradisjonens tro er ho mor like sentimental, som hver gang en av mine små
fyller år. Tiden går så fort! Jeg savner de små babyene mine, 
men er så takknemlig og stolt over hvor store og gode mennesker mine tre skatter har blitt. 
Bursdager er mimredager og jeg har så uendelig mange gode minner å se tilbake på. 
Takknemlighet - ydmykhet - kjærlighet - glede ......
Gode ord som beskriver mine følelser på dager som i dag!
En god dag - som skal feires med familien.


På søndag blir det familieselskap og på tirsdag braker det løs med barneselskap!
Lillesøster gleder seg! 
I morgen skal bare hun og jeg på bytur hvor bursdagspenger 
hun alt har fått fra besteforeldre skal brukes. 
Kafe, shopping og tid sammen med minste skatten.
Kan ikke annet enn å bli en god dag det også!

Gratulerer så mye med 4 års dagen kjære Agathe mi!


6 kommentarer:

Bodil sa...

Gratulerer med dagen til den store og skjønne jenta di!! Ja, tida flyr som bare det. Må bare huake å nyte hvert minutt.
Kos dere i byen og med alle selskapene!
Klem Bodil

Livy sa...

Hipp Hurra for nyyydelige jenta♥

Anonym sa...

Hurra for Agathe!!! Gøy med 4 åring i hus!! ;)
Tiden går så fort!! Føler det var just at vi stadig satt på venterommet sammen med hver vår store mage;)
Kos dere i dag og god shoppings i morgen!
Klem Eva Lill

Hanne Mette sa...

Gratulerer med den lille store fine 4 åringen din! Høres ut som dere har noen fine dager i vente og jeg gleder meg til bursdagsinnlegg! :)
Klem

Blåbærtua sa...

Gratulere så masse til den skjønne jenta di:)nydelige bilder!
Tida går veldig fort så me får nyte kvar dag med dei,blir fort store!

Fin fredag og ei god helg til deg!
Klem fra Lillian

Marlene sa...

Gratulerer SÅÅ mye med den lille store prinsessa! :)
Har ei selv som teller ned til 4 års dag i slutten av februar. Og jeg gleder meg like mye selv. Bursdag er gøy! :)

Håper dagen og helgen blir strålende! Klem