19. januar 2013

Girly birthdayparty - pink and red

10. januar fylte vår minste skatt, Agathe 4 år!
Barneselskapet hadde hun gledet seg til leeeeenge.
Med fine venner samlet rundt bordet og store menger
søtt ble dagen helt som lillemor hadde sett for seg.
Det var ei sliten og glad jente som danset seg i seng den kvelden :-)


I morgen skal jubilanten feires med familie og venner.
Så her bakes det for livet i dag.
Alle våre tre småtroll skal til mormor på overnatting i natt,
så vi voksne får gjort klart til selskap og får en etterlengtet kveld alene.

7 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Kan tenke meg det var ei som svevet på rosa skyer heile dagen,er jo så stort med bursdag og så stas som det er å bli 4 år,eg har ei som blir 5 år i mai og det er allerede under planlegging hos ho,ikkje hos meg,hihi:)

Nydelige bilder og dei pompomene er så skjønne,må få tak i noken slike:)

Lykke til med selskapet imorgen!

Ha ein forsatt fin lørdag:)
God klem fra Lillian

ingridsboble sa...

For et flott og fristende bord du har laget i stand :)
Gratulerer med 4-åringen og lykke til med nytt selskap!
Ingrid

sivknivklestativ sa...

Nydelig fargerik borddekking, helt etter min smak, Hvor har du kjøpt de små honey comb'ene som ligger på bordet? Lykke til i nibutfordringen.

Drømmehuset mitt sa...

Så fint bord, kan tenke meg det ble velykket:)
Lykke til i utfordringen

JunePune sa...

Kjempelekkert :) Ser kjempefint ut! :)
Det ble nok en vellykket feiring :)

Villa Oss sa...

Så fint jentebord! Her var det masse inspirasjon å hente :)
Lykke til!

Nina

Høytrykk sa...

For et fint dekket bord! Elsker fargene. Og de muffinsene... Nam nam!