1. januar 2013

1. januar 2013

Godt Nyttår!
Første dagen av et helt nytt år!
Første dagen i en ny måned.
Bursdagsmåned med stor B her i hus.
Lillesøster fyller 4 år om noen dager
og jeg fyller år i slutten av måneden.
Så fest og morro blir det fortsatt her i hus en stund fremover :-)

Vi fikk ikke akkurat feiret det kommende året i går.
Med ei storesøster som fikk spysyka og to foreldre som hanglet,
ble det en rolig kveld med Grandiosa til festmat.
Kjipe saker, men man kan ikke styre alt her i verden.
Vi har feiret nyttår sammen med tre vennepar hvert år de siste 12 årene,
så det var veldig rart å ikke kunne det i år,
men vi kommer sterkere tilbake neste nyttår!
Vi fikk med oss noen raketter fra terassen i alle fall.


Jula er pakket i esker og lagert på loftet.
Stua ble så lett og lys igjen. Helt herlig!
Med solskinn fra blå himmel og smeltende snø kom virkelig vårfølelsen snikende.
Kjenner det er godt vi er på rett side av året nå og lysere tider er snart i vente.
Min nye stol fra HAY har fått plass med sofaen inntil det blir flere av samme slag i hus og de kan få plass rundt spisesuebordet! Det vil nok ta litt tid, men den som venter på noe godt .......
Godt jeg fyller år snart ;-)


Vi har utvidet bildelisten på veggen med sofaen slik at vi kunne få plass til litt flere og større bilder her.
Bildet med kvinnebena i røde sko vant jeg i en utfordring hos NIB for lenge siden.
Det har nettopp kommet i ramme....Treg, ja jeg vet hehe!
New York kartet er nytt, og jeg leter fortsatt etter en ramme
som passer bedre enn den som bildet er i nå.
"Guide to Manhatten 2013" måtte jo sikres når det først ble trykket opp igjen.
Så er jeg som så mange mange andre svært begeistret for printene til Ylva Skarp.
Mine er kjøpt hos Hviit.
"Synstesten" kjøpte jeg på ei julemesse før jul og bildet med geometriske former er
rett og slett stoff fra Stoff&Stil, rammet inn i en Ikea ramme.
Trehånden har jeg kjøpt på Bazaren i Lyngdal
og de to sorte papprørene fikk jeg printene fra Ylva Skarp i.
Synes de var for fine til bare å kaste, så de fikk stå her på bildelisten.
Nye fin-fine kubbelys fra Broste står sammen med bla en lysestake fra Kahler.
Herlig å kunne friske opp med fine julegaver når julepynten tas vekk.


Så ble dette mitt første innlegg i 2013!
Takk til alle som titter innom her.
Stor stas at over 400 har lagt seg til som faste lesere 
og at jeg nærmer meg 250 000 besøk her inne!
For ikke å snakke om alle de fine kommentarene
dere snille godinger legger igjen!
Tusen tusen takk alle sammen!
Gleder meg til et nytt år sammen med dere!

HAPPY NEW YEAR!



15 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Godt nyttår til deg og dine :)
Utrulig lekkert hos deg!!
Klem Tove

Fru Fjeldhammer sa...

Godt nytt år! Så fint det var med alle bildene!

helen og gutta sa...

godt nytt år til deg og dine. Ser frem til ett nytt år og å følge deg videre inn i 2013. klem fra Helen

Har en drøm... sa...

Godt nytt år!!
KUL bildevegg med kule print:))

God bedring til dere, håper alle er friske og raske snart ♥

Anonym sa...

Utrolig flott oppdatering på denne fine bloggen din, følger deg hver dg så forsett å blogge :) knallgod smak og mange inspirerende forslag :) Tusen takk for at du deler.

ELLEMELL sa...

alltid kjekt å begynne emd nye ark i et nytt år!
nytt kapittel!
håper dere snart er helt friske og raske!
godt nytt år:)
klem ellemell

Living Four Seasons sa...

Så fine bilder du ha på hyllene dine. ♥

Godt nyttår klem,
Vicky

Mari Grøndahl sa...

Godt nyttår til deg og dine!
For en flott stue du har fått, med nydelig bildevegg og ikke minst den flotte stolen fra Hay, den står på ønskelisten her på bursdagen min, som ikke er så langt unna :p

klem Mari

Blåbærtua sa...

Så nydelig du har det og så utrulig masse lekre ting du viser og:)gleder meg sån til å følge deg dette året og håper du får et flott år med masse fine opplevelser og gleder:)
Så kjedlig å bli sjuk på nyttårsaften,her var eldst sjuk så blei litt amputert her og,men alt blir ikkje alltid som ein håper og vil så då må ein jo gjere det beste ut av det:)

Godt nytt år til deg og dine!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

disse bildene gikk rett inn i inspirasjonsmappen! elsk smelsk ;) ønsker deg en god start på det nye året!

Line sa...

Godt nyttår til deg og dine. deilig med julefri innlegg igjen. og dine er alltid like fine. Gleder meg til å følge deg i 2013. klem Line

Kristin sa...

Godt nytt år!
La med til som som følger, gleder meg til å lese bloggen din :)
Kristin

Sweetdiabeteslife sa...

Godt nytt år!

Kjempe lekker bilde vegg!

Er det rammer fra ikea?

klem

En liten pause sa...

Takk for koselig kommentar inne hoss meg. Utrolig kul bildevegg! Bildet lengst til venstre, hvor er d fra? Det var veldig veldig fint.
Johanne

Marcela Machado Vanègue sa...

That is your house? It is amazing! I am in love!