26. november 2011

PAKKEKALENDER

Da var Agathes pakkekalender kommet opp på veggen
og kun to gaver mangler nå....Puh!
7 åringen og 9 åringen ville ikke ha pakkekalender i år.
For den ene fristet Smarties kalenderen med herlig sjokolade
hver morgen og for den andre lokket en alt for dyr StarWars
Lego kalender. Men nå blir de i alle fall fornøyd og det er jo viktig.
Å når det skulle handles inn gaver kun til ei lita snuppe
kunne jeg kose meg med både innkjøp og innpakking av gavene.
Det er første gang lillesøster på snart 3 år har pakkekalender.

Gavene er pakket inn i gråpapir og  har fått hyssing rundt slik at de kunne henges
på veggen. Nå er det ei skikkelig jente-jente som skal ha denne kalenderen,
så jeg syntes det var på sin plass med noen søte vimpler i rosa og grønt.
Det gikk litt tid på å klippe og lime sammen disse vimplene,
men så ble de jo søte da ?? 
Papiret jeg brukte til vimplene er for det meste fra 
Rie Elise Larsen og noe er fra Søstrene Grene.




Jeg hadde ikke tall til å stemple nummer på pakkene,
så da ble tallene skrevet i stede.
Funka det å :-)




Gavene har blitt hengt på en drivvedpinne som igjen er hengt 
på "hus-knaggen" på kjøkkenet.
På Panduro fant jeg tre herlig tredyr som får "spasere" 
lett forbi ghusene over alle gavene. 
Jeg har også andre planer for disse dyrene når jula er over :-)
Men mer om det på nyåret....

I morgen tennes det første lyset og her i hus er vi SÅ klare for
å gå inn i denne herlige førjulstiden.
Storebror er med på juleforestilling med dansestudioet
hvor han danser hip hop/ breakdance. Han har vært med på
en forestilling i dag og i morgen skal hele familien inkl besteforeldre
av å se og heie på flinke gutten vår!

Jeg fikk ikke tatt bilder til GIVEAWAYEN som jeg nevnte i forrige innlegg,
men en Giveaway blir det. Følg med i morgen kveld!
Har flere flotte gaver på lur!



post signature

12 kommentarer:

ELLEMELL sa...

SÅÅÅÅ stilig!
tipper hun blir jublende glad når hun får pakker, uansett hvordand et er skrevet!

joda, det skrives seksten, elleve og søtten, her hos oss hvertfall:)
men man kan jo velge mellom tjueen eller enogtyvende!

h ane fin lørdag!
klem ellemell

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så fin den blei,sikker på hun er spent på hva som lurer seg bak alle de fine pakken ♥
-Beate-

Fru Fjeldhammer sa...

Denne var virkelig stilig.. Du har jaggu gjort deg flid!

Kos deg denne lørdagskvelden, nå er det straks min tur å pakke inn litt!

klem

KROnPRINSESSENE sa...

Så fin kalenderen er!
Nydelige de små vimplene du har laget til...
Og digger at tallene er skrevet som de er ;)
Mange fine innlegg her siden sist.
jeg har vært en tur i Oslo og savnet pc-en min hi, hi.
NYDELIGE bambus-ting og jeg også er så heldig at jeg har de samme tingene ;)
Ha en fin 1.søndag i advent i morgen.
Klem May Helen

Ingvild sa...

Så kjempestilig!!! Søte dyr på pinne! Og megasøte vimpler! Jeg er ikke ferdig enda! ER fremdeles på posesying stadiet, men de fleste gavene er anskaffet heldigvis...

Villa Fagerbakken sa...

Hei!
SÅ fin bolgg du har: )
Vi bygger hus og jeg henter inspirasjon rundt omkring: )

Ser at vi har valgt de samme/eller lignende fliser som dere har på gulv på badet og i dusjnisjen :)

Luer på dørvriderene dere har på innerdørene, de var så fine.. Vil du dele hvor du har kjøpt dem?

Kjempefin adventsstake og kalender: )
Lurt med hvite lys.. Har selv brukt hvitt på staken og pyntet med litt ellers lilla, men det blir alltid litt trasig når det røde kommer...
Kanskje bare hvitt neste gang: )

>Iris<

Tine sa...

Hei, for en utrolig fin pakke kalender!

Liker å lese bloggen din :)

Tine

mali-mo sa...

En av de fineste pakkekalederne jeg har sett noengang ;) Veldig fin!!!!

Trallala sa...

Utrolig flott kalender, den tenker jeg jenta di blir fornøyd med. Veldig tøft med de tredyrene synes jeg.

StephieB sa...

Gorgeous! Stephie x

ANETTESHUS.COM sa...

For en KJEMPE-flott adventskalender!! Nydelig)
Takk for at du deler!

Ha en fortsatt fin helg!

KLEM KLEM
ANETTE

Aia- Taubanevegen sa...

Så søt kalender! Syns det ble veldig fint å skrive tallene med bokstaver, litt annerledes! :) Og kjempenusselige vimpler! :)